Sollicitatiespreekuur

Online activiteit werk en inkomen
Wil je persoonlijke hulp bij jouw zoektocht naar werk? Neem dan deel aan het online sollicitatiespreekuur.
HR consultant en loopbaancoach Sheena Kozijn van Carrièrezaken geeft advies en antwoord op allerlei praktische vragen rond het zoeken en vinden van (ander) werk.

Aanmelden is verplicht. We gebruiken het programma Zoom om elkaar online te ontmoeten. Deze activiteit is onderdeel van een samenwerking tussen Overijsselse Bibliotheken. De aanmeldingen worden centraal verwerkt. Stuur jouw naam, e-mailadres, woonplaats en de naam en datum van de activiteit naar

De Bibliotheek helpt je als dat nodig is. Aarzel dus niet en meld je aan! Door je aan te melden ga je akkoord met het gebruik van jouw e-mailadres door de Bibliotheek en het sturen van informatie na afloop van de activiteit waaraan je deelnam.

Datum woensdag 7 juni 2023
Waar Online
Voor wie Jongeren, Volwassenen (18+)
Prijs Gratis