Boutje van de rommelberg van Mirjam Oldenhave

Boutje woont met zijn vader bij de rommelberg. Dat is een torenhoge stapel van allemaal oude spullen: stoelen, stofzuigers, koelkasten, speelgoed en nog veel en veel meer. Wat een troep, denken de meeste mensen. Maar voor Boutje is het een paradijs, want hij is de knutselkoning.

Hij kan alles verzinnen én maken, ook dingen die nog niet bestaan. Als hij op een dag tussen de rommel een gouden beeldje vindt, beginnen de problemen. Maar ook de avonturen! We gaan in het MaakLab zelf aan de slag als een echte Boutje! We gaan muziekinstrumenten maken, en aan het eind geven we natuurlijk een concert! Ben je meer van het zoeken en speuren? Maak je eigen interactieve zoekplaat en ‘Zoek Boutje OP de rommelberg’.

Datum woensdag 24 juli 2024
Tijd 14:00 uur