Informatieve bijeenkomst “Echt of Nep?”

Tijdens deze informatieve bijeenkomst ‘Echt of Nep?’ voor senioren wordt aan de hand van korte filmpjes gesproken over digitale oplichting. Hoe vaak krijgt u een mailtje of en appje waarvan u denkt, klopt dit wel?

Hoe vaak krijgt u een mailtje of en appje waarvan u denkt, klopt dit wel? In deze tijd waarin alles vlug moet gaan en veel via internet gaat, zijn er ook criminelen die hier misbruik van maken. Zij proberen u op te lichten en u geld afhandig te maken. Het doel van de bijeenkomst is om senioren weerbaarder te maken tegen digitale oplichting. Wilt u hierbij aanwezig zijn? Meld u dan aan via e-mail. Neem telefonisch contact op met Henri Schoemaker (Bibliotheek Almelo) 06-15215242 (graag aangeven aan welke sessie u mee wilt doen)

Datum dinsdag 2 april 2024
Waar Vergaderzaal 4