LEkker UnieK

Ook dit najaar gaat de keuken weer open voor: samen koken en eten bij LEkker UnieK. Feijn Lunchen & Lezen en Bibliotheek Almelo organiseren op dinsdag 1 oktober opnieuw een avond geïnspireerd op het programma “Restaurant Misverstand” voor mensen met dementie, hun naasten en vrienden en eventuele extra gasten.

Zes personen met (beginnende) dementie gaan aan de slag in de keuken en in de bediening. Zij laten zien dat er heel veel nog wél kan, ondanks de dementie. Eerdere edities straalden de deelnemers door deze ervaring.

Hoe zo’n avond eruit ziet? Om 16.00 uur worden de taken met het team van Feijn en Bibliotheek Almelo over de deelnemers verdeeld, waarna de avond wordt voorbereid. Om 18.00 uur schuiven de gasten aan voor het driegangendiner en worden de gerechten geserveerd. We vragen gasten een vergoeding van
€ 17,50 voor het diner.

Beleeft u deze avond met ons mee? Meld u snel aan, want er is beperkt plek. deelnemers en gasten kunnen zich tot en met 27 september aanmelden via e-mail
Voor extra informatie kunt u contact opnemen met
Elvera Ruiter, 06-21682876.

Mocht u deze datum niet kunnen, dan kunt u onze speciale kerstavond van 17 december alvast in uw agenda zetten.

Datum dinsdag 1 oktober 2024
Waar Feijn Lunchen & Lezen
Voor wie Volwassenen (18+), Senioren (60+)
Prijs Deelname: deelnemers gratis. Gasten € 17,50