Splinter Chabot

Van 11 tot en met 19 maart is de Boekenweek 2023 en “Ik ben alles” is het thema dit jaar en hiermee vieren we de pluriformiteit van onze samenleving. Vanavond is Splinter Chabot onze gast. Splinter is bekend van zijn diverse televisieprogramma’s en optredens.

Hij schreef in korte tijd ook drie boeken: Confettiregen, Als de hemel genoeg ruimte heeft en Roze brieven. In Confettiregen beschrijft hij zijn coming out en de strijd om dit openbaar te maken. Bibliotheekdirecteur Joris Kemps interviewt hem onder andere hierover. Dit is je kans om hem wat te vagen en ook om één van zijn boeken te laten signeren. Boekhandel Bij de Aa is aanwezig met een boekenkraam met de boeken van Chabot. Splinter werd in 1996 geboren in Den Haag en is zoon van de dichter Bart Chabot. Hij maakte de volgende televisieprogramma’s:

• SPLNTR
• Splinter Uitgenodigd!
• Wie is de mol? Seizoen 2022
• Niet de mol (alleen online)
• Ondertussen aan de Hofvijver

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum dinsdag 14 maart 2023
Tijd 20:00 uur
Waar Feijn Lunchen & Lezen
Voor wie Jongeren, Volwassenen (18+)
Prijs