Workshop Interactief voorlezen aan je peuter/kleuter

Vrijdag 27 januari 10:00 - 11:00 uur
Dinsdag 31 januari 19:00 - 20:00 uur

Een boek kun je voorlezen, maar wist je dat je er nog meer mee kunt doen? Zo beleef je extra veel plezier door bijvoorbeeld lekker samen over het boek te kletsen.

Dat is leuk en niet moeilijk en bovendien erg goed voor de taalontwikkeling van je kind. Hoe je dit doet, ontdek je in deze handige workshop. En vind je het lastig om leuke en nieuwe prentenboeken te vinden om aan je kindje voor te lezen? Ook daar krijg je tips voor en ga je voortaan met de mooiste boeken weer naar huis.

Tijdens de Nationale Voorleesdagen wordt deze workshop wordt gegeven door de Almelose Leesconsulent Chantel Gussekloo en is geschikt voor alle ouders van peuters en kleuters. Graag vooraf aanmelden via  e-mail en aangeven welke dag je voorkeur heeft.

Datum vrijdag 27 januari 2023
Einddatum dinsdag 31 januari 2023
Waar Theaterzaal de Evenaar
Voor wie Kinderen (0-4 jaar)