Workshop: Storytelling

Online activiteit werk en inkomen
Een groot aantal bibliotheken in Overijssel & Gelderland biedt in samenwerking met Stichting JobOn een compleet najaar programma aan, exclusief voor iedereen die een stap wil zetten in zijn of haar loopbaan in Oost-Nederland. Het aanbod vindt wekelijks plaats en is heel divers: Tijdens de workshop leren deelnemers hoe ze boeiende verhalen kunnen creëren en presenteren om hun boodschap over te brengen en een blijvende impact te maken op hun publiek.

Bevlogen spreker & trainer Harry Slagman van Storybusiness neemt je mee in de kracht van verhalen. Waarom het werkt, hoe het werkt en wat je er allemaal mee kunt in jouw werk of sollicitatie. In verschillende managementfuncties heeft hij ervaren dat Storytelling hét krachtigste instrument is dat je kunt inzetten om je boodschap te delen en anderen in actie te krijgen. Graag vooraf aanmelden via: Jobon.nl

Datum woensdag 1 november 2023
Tijd 19:00 tot 21:00 uur
Waar Online